دکتر کاظم اردکانیان

پزشک و متخصص جراحی پلاستیک

دکتر کاظم اردکانیان

دکتر کاظم اردکانیان فارغ التخصیل رشته پزشکی از دانشگاه تهران و دارای مدارک معتبر جراحی پلاستیک از دانشگاه پنسیلوانیای آمریکا، مخترع و مبدع هیالاز بین بافتی (آنزیم کوچک کننده بینی در ایران) است.

دکتر اردکانیان با ارائه خدماتی نظیر پی آر پی پوست و مو در ایران فعالیت خود را آغاز نمود و با اختراع هیالاز بافتی (آنزیم کوچک کننده بینی) تغییر بزرگی را در علم پزشکی ایران ایجاد نمود. تفاوت این ماده با هیالاز های حل کننده چربی و کورتون در این است که هیچ گونه ضرری برای بدن نداشته و باعث کاهش حجم بین بافت های سلولی در بینی می شود.

مهرفی کانل دکتر اردکانیان

بیوگرافی پزشک

دکتر کاظم اردکانیان متولد سال ۱۳۵۷ در مشهد است. تحصیلات متوسطه خود را نیز در این شهر به پایان رساند و به عنوان شاگرد نمونه استان و شرکت در کنکور در رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول شد.

دکتر اردکانیان پس از قبولی در دانشگاه تهران به وسیله دریافت گواهی انتقال تصمیم به ادامه تحصیل خود در شهر مشهد گرفت.

پس از گذشت هست سال از دوره تحصیل دکتری ایشان به کشور آمریکا مهاجرت نمود تا دوره تخصصی جراحی پلاستیک را در دانشگاه پنسیلوانیا ادامه دهند. سپس بعد از گذشت ۳ سال نیم به ایران بازگشنتد.

تخصیلات و مدارج علمی پزشک

دست آورد های علمی

دکتر اردکانیان پس از بازگشت به ایران در دوره های متعددی در خارج از کشور شرکت نمود که یکی از مهمترین این دوره ها استفاده از روش پی آر پی برای درمان آرتروز زانو در دانشگاه بریستون انگلستان بوده است.

یکی از روش های دکتر اردکانیان در انجام رینوپلاستی روش بدون جراحی یا همان تزریق آنزیم (هیالاز بافتی) برای کوچک کردن بینی و کاهش غشا غصروفی در بینی است.

گذراندن دوره های متعددی چون پروتز سینه، پروتز گونه، رینوپلاستی بدو جراحی (کوچک کردن و فرم دهی) و…  در موسسه ترنس آمریکن و در یافت مدارج عالیه

دوره ها و مدارک تخصصی

دکتر اردکانیان